ფარული ჩანაწერები – ინდიგო ინტერნტში ახალ ქართულ მუსიკას ეძებს
„დედა მომიკვდეს, აეს ქალი ისე მაგრად უკრავს, რო აი, ბოჟი დარ, რა...“
ნიკა მაჩაიძის კომპოზიციიდან „არაო დედაო“
წარმოიდგინეთ, რომ „ტალანტ-შოუებში“ მჯდარი ჟიურის წევრების შთაგონებით, ერის გაუნათლებლობით უკმაყოფილო კონცეპტუალური არტისტის სიმარტოვით, იოგურტ „დანონის“ ბრენდული მელოდიის ავტორის გამბედაობით, პოეზიას და თეატრს რომ ვერ იტანს, იმ მაყურებლის კრიტიკულობითა და „ბი-საიდებისა“ და „რარიტეტული ჩანაწერების“ ზედმიწევნით მცოდნე მელომანის ცნობისმოყვარეობით, ვითხოვ, რომ მერე, ვინც ამ ტექსტს წაიკითხავს და საკითხში ერკვევა, მითხრას, ბოლოს და ბოლოს: რა მეცნიერული მიდგომები არსებობს შემოქმედებითი ტალანტის ფენომენთან დაკავშირებით? ანუ ნიჭს რა განსაზღვრავს და საერთოდ, რა არის – გენეტიკა და მემკვიდრეობა? ჯადოსნური უნარი, რომელიც „რჩეულებს“ „დაებერტყათ“ თავზე? იქნებ ის შაბლონებისაგან თავისუფალ აღზრდას უნდა მივაწეროთ? ამის შედეგად ადამიანი ხომ „თამაშისკენ“ და „თამამი აზროვნებისკენ“ უფრო მიდრეკილია და აქვს ამის თავდაჯერებულობა? ანდა, შეიძლებ