გახსენით მობილურ აპლიკაციაში
ზემო ალვანის დღიური - თუშური ენა და მისი პოლიტიკა
1988 წელს წამოწყებულ მანიფესტაციებში ილია ჭავჭავაძისეული ტრიადა – „მამული, ენა, სარწმუნოება“ ახალი ვერსიით – „ენა, მამული, სარწმუნოება“ – მთავარ ეროვნულ ლოზუნგად გამოჩნდა.
გესმის რაიმე ტალღებისა და ქარის გარდა?
საქართველოში გამოკითხული ეთნიკური აზერბაიჯანელების მხოლოდ მესამედი, ეთნიკურად სომხების კი თითქმის მეხუთედი ამბობს, რომ ფლობს ქართულს, როგორც მეორე ენას.
ქართული ენის მასწავლებელი ჯავახეთიდან
"წერის დროს მაინტერესებს და მნიშვნელობს ორი საკითხი: ერთი ესაა აბსოლუტურობა, რომ სათქმელი იყოს დამაჯერებელი, გულწრფელი, დავწერო მხოლოდ ის, რაც ახლოსაა ჩემთან, არ მოვიტყუო. მეორეა ემოცია".
ქვიზი შედგენილია ქართველი პოეტების სტროფებზე, უფრო ზუსტად კი ამ სტროფებში არსებულ ბოლო-რითმებზე დაყრდნობით. გამოცადე შენი პოეტური მეხსიერება და ესთეტიკური აღქმის უნარი.
ქართული ენა გამოირჩევა მსგავსი ხატოვანი სიტყვა-თქმების სიმრავლით. არსებობს ისეთი ფრაზული გამოთქმები, რომელთა გადატანითი მნიშვნელობაც საზოგადოების ძალიან მცირე ნაწილმა იცის.
პირველად იყო ლელო.
რა ემართება სამეტყველო ენას, როდესაც ქვეყანაში გეოპოლიტიკური გავლენა იცვლება?
გეოპოლიტიკური და შიდა სოციალურ-ეკონომიკური თუ კულტურული ცვლილებები ენაში ილექება.
ქუჩა ქალაქის ხმაა. ქალაქის ენა მხოლოდ ქუჩაში ისმის.
სულ: შედეგი
შედეგი არ მოიძებნა, სცადეთ თავიდან
ელ.ფოსტა ან პაროლი არასწორია
გთხოვთ ჩაწეროთ დადასტურების კოდი, რომელიც გამოიგზავნა თქვენს ელ-პოსტის მისამართზე :
უკაცრავად დაფიქსირდა შეცდომა
კოდი გაიგზავნა წარმატებით. გთხოვთ შეამოწმოთ "სპამ" ფოლდერი.
დარჩენილი რაოდენობა: