გახსენით მობილურ აპლიკაციაში
საქართველოში 1990-იან წლებში, განცდილი პოლიტიკური და ეკონომიკური კატასტროფა ადამიანთა ცხოვრების ყველა ასპექტში აისახა. ყველაფერთან ერთად, საჯარო ტრანსპორტის მუშაობაც მოიშალა.
ორი კვირაა, რაც თბილისის მასშტაბით სამ ლოკაციაზე მიმდინარეობს ავტობუსში ვაქცინაცია და მოქალაქეებს რეგისტრაციის გარეშე ცოცხალი რიგით შეუძლიათ აცრა.
მაინც, რატომ არ აქვს თბილისის ქუჩაში ქვეითს უპირატესობა და რა განაპირობებს ჩვენს ურბანულ გარემოზე ავტომობილის მძღოლების ბატონობას?
როგორ უყურებს დღეს უპრეცედენტოდ მჭიდროდ დასახლებული და ქაოსურად განაშენიანებული თბილისი საბაგირო გზას, როგორც ტრანსპორტის ალტერნატიულ საშუალებას?
მე თუ მიკეთია შენ ვინ ხარ? უყურე ამას.
დიდი დიღომი შეიძლება ვერასოდეს მოხვდეს ფერად და გაფორმებულ ტურისტულ რუკაზე, რომელზეც ქალაქის აუცილებლად სანახავი ღირშესანიშნაობებია დატანილი.
თბილისის ტრანსპორტი. დედაქალაქის ჰაერის დაბინძურებაში ტრანსპორტის გამონაბოლქვის წილი 80 %-ია
2031 წლამდე. ყვითელი. მარშრუტკები.
ტაფა თუჯის უნდა იყოს ‒ ეს აუცილებელი პირობაა. დანარჩენი ყველაფერი თანამშრომლობაზეა დამოკიდებული,
ვიდრე გარესამყარო შეიცვლება, მათ დავიხმარ ჩემი წილი ურბანული ბედნიერების პოვნაში.
ავტობუსით მხოლოდ საწყალი ხალხი მგზავრობს. იმიტომ კი არა, რომ ფული არა აქვთ. უბრალოდ, შეუძლებელია, იქ ახვიდე და არ გასაწყლდე.
სულ: შედეგი
შედეგი არ მოიძებნა, სცადეთ თავიდან
ელ.ფოსტა ან პაროლი არასწორია
გთხოვთ ჩაწეროთ დადასტურების კოდი, რომელიც გამოიგზავნა თქვენს ელ-პოსტის მისამართზე :
უკაცრავად დაფიქსირდა შეცდომა
კოდი გაიგზავნა წარმატებით. გთხოვთ შეამოწმოთ "სპამ" ფოლდერი.
დარჩენილი რაოდენობა: