გახსენით მობილურ აპლიკაციაში
„სკოლა ერთადერთი ცოცხალი ორგანიზმია ამ სოფელში. მწარე რეალობაა, რომ ბავშვები ამთავრებენ და ახალი თაობა აღარ მოდის.“
როცა ბევრს არ აქვს საჭმელი წამოღებული, შეიძლება შეგრცხვეს შენ ჭამა.
ისტორიკოსები - გიორგი არქანია და ნიკოლოზ სარაჯიშვილი
სკოლაში ყოველდღიურად იკვებება ბავშვების 27 პროცენტი, არასდროს იკვებება ბავშვების 35 პროცენტი.
სკოლის მოსწავლეები ლაპარაკობენ ისტორიის წიგნებზე
„წარსულის ფლობა ნიშნავს აწმყოს დაუფლებას.“
კვებამ სკოლის მოსწავლეებს შორის არ უნდა შექმნას საკვების უსამართლოდ, უთანასწოროდ გავრცელების, მოზარდებს შორის კვების გამო დაცინვისა და ბულინგის რისკები
საქართველოში გამოკითხული მოსწავლეების 77% ამბობს, რომ სკოლაში მისვლის დროს ყოველთვის ან ხანდახან მშიერია.
საქართველოში საჯარო სკოლების მოსწავლეებს ძალიან ხშირად აწუხებთ შიმშილის გრძნობა და „სულ ჭამაზე ფიქრობენ“ – ამბობენ მასწავლებლები
ერთი კლასის ფიქრები – რა აწუხებთ და სწყინთ სკოლის მოსწავლეებს, რა აბედნიერებთ, რაზე ოცნებობენ და საუბრობენ.
ვინ ყვირის სკოლაში ყველაზე ხშირად? რას არ თვლიან მოსწავლეები ძალადობად? და რატომ არ მიმართავენ არავის თუ სკოლაში ირღევა მათი უფლებები?
"პანდემიამ და დისტანციურმა სწავლამ მნიშვნელოვანი დარტყმა მიაყენა ბავშვების ფსიქიკურ ჯანმრთელობას".
უფრო მნიშვნელოვანი მასწავლებლისთვისაც და მოსწავლეებისთვისაც დღეს ისაა, რომ დისკუსიები გამართონ და ჯგუფურად იმუშაონ პროექტებზე
რას ამჩნევენ და განიცდიან მასწავლებლებთან ურთიერთობაში, სკოლის რა წესები მიაჩნიათ შემაფერხებლად და როგორია სასურველი სასკოლო გარემო, რომელიც მათ წარმოდგენაში არსებობს?
"ბავშვის აზრი ძაან მნიშვნელოვანია იმიტომ, რომ ეს მისი ცხოვრებაა და მან უნდა მართოს და თვითონ უნდა იცხოვროს, არა"?
ბავშვების 72% ჯერ კიდევ საბჭოთა კავშირში აშენებულ სკოლებში დადის. ბევრი შენობა ამორტიზებულია. სკოლების ნახევარზე მეტს რემონტი სჭირდება, ან ახალია ასაშენებელი.
ზუმი - ჩვენი დამარცხების სარკე
ბათუმის დიდი მეჩეთის მიმდებარედ რომ პატარა თურქული კაფეებია, მანდვეა „ქართველ მუსლიმთა კავშირი“. ეს ორგანიზაცია არა მხოლოდ ეთნიკურად ქართველ მუსლიმებს, არამედ აზერბაიჯანელებსა და ქისტებსაც აერთიანებს.
ამ პასუხისმგებლობამ დამამძიმა. ძალიან გამიჭირდა.
თუ რამე მაოცებს ამქვეყნად, ერთ-ერთი ისიცაა, როგორ გვყოფნიდა სითავხედე იმ 90-იანებში, ოჯახებიც შეგვექმნა და ბავშვებიც გაგვეჩინა
ისე არ მიყვარდა სკოლა, ყველაფერს ვიფიქრებდი იმის გარდა, რომ მე თვითონ მასწავლებელი გავხდებოდი.
სკოლა შემოქმედ ადამიანს ამსგავსებს რობოტს, რომელიც ვერ აკეთებს თავისუფალ არჩევანს და არ ცდილობს, უფრო ღრმად გაიცნოს საკუთარი თავი.
ჩემი თვალი გვამებს შეეჩვია, თუმცა, იმისთვის, რისი გადატანაც მომავალში მომიხდა, მზად მაინც არ ვიყავი.
აღმოჩნდა, რომ სკოლაში ყველანი ვსწავლობთ – მოწაფიან-მასწავლებლიანად.
ალექსანდრე (სანდრო) ჯეჯელავა მართვის აკადემიის თავმჯდომარე,
სულ: შედეგი
შედეგი არ მოიძებნა, სცადეთ თავიდან
ელ.ფოსტა ან პაროლი არასწორია
გთხოვთ ჩაწეროთ დადასტურების კოდი, რომელიც გამოიგზავნა თქვენს ელ-პოსტის მისამართზე :
უკაცრავად დაფიქსირდა შეცდომა
კოდი გაიგზავნა წარმატებით. გთხოვთ შეამოწმოთ "სპამ" ფოლდერი.
დარჩენილი რაოდენობა: