#რომანი
თავისუფლებისა და რწმენის გზაჯვარედინზე | თამარ მღებრიშვილი
სიკვდილითა სიკვდილისა | ესმა ბერიკიშვილი
თანაფა | ალექს ჩიღვინაძის რეცენზია
მზერის დაბრუნების მაგია სესარ აირას რომანებში | ქეთი ჩართოლანი
„მოჩვენებები“, „როგორ გავხდი მონაზონი“, „ერთი ეპიზოდი მოგზაური მხატვრის ცხოვრებიდან“.
მდგომარეობდე ენისთვის | ლაშა ხარაზი
ფერნანდა მელჩორის „ქარიშხლების სეზონი“ | ზურა ჯიშკარიანი
ზურა ჯიშკარიანის რეცენზია მექსიკელი მწერლის, ფერნანდა მელჩორის წიგნზე „ქარიშხლების სეზონი“
იდეა, რომელსაც არა აქვს დასასრული
რეცენზია მარის კონდეს წიგნზე „მე, ტიტუბა... შავკანიანი ალქაჯი სეილემიდან“
თქვენ ვის გადაურჩენიხართ? | ანი ცქიტიშვილი
დაბზარული ცნობიერების კალეიდოსკოპი
აინე მერმეს არავისი ეშინია | ზურა ჯიშკარიანი
ვინ გროვდება ცხედრის სურნელზე?
ილია ჭანტურიას რეცენზია გაბრიელ გარსია მარკესის წიგნზე „გამოცხადებული სიკვდილის ქრონიკა”
ტონი მორისონის „სულა“ | რეცენზია
სიკვდილი პერსონაჟია, რომელიც საზარელი სიჩუმით მოქმედებს და დროგამოშვებით საკუთარ შემზარაობას ამხელს.
ის, რაც არ (ვერ) დავივიწყეთ | ილია ჭანტურია
ძირს თვითმპყრობელობა, მაგრამ ანტაგონისტის გარეშე
„გემი დავლანდე“ კლასიკური, მოდერნული და პოსტმოდერნული ლიტერატურაა.
ივა ფეზუაშვილის შავი რომანი | „მასკარაფონე“
ჯოან დიდიონის "ჯადოსნური ფიქრის წელიწადი" | მთარგმნელისგან
შესწორებები II - ჯონათან ფრენზენი
სკამი ერთადერთი ნივთი იყო, რომელიც ინიდის თანხმობის გარეშე შეიძინა.