გახსენით მობილურ აპლიკაციაში
რეზი ხუნწელიას ინტერვიუ ნორვეგიელ ავტორ-შემსრულებელ AURORA-სთან
ბურთი და ბურთს მიღმა ადამიანი
ლია სტურუას მის ახალ კრებულზე თავის სახლში საათზე მეტხანს ვესაუბრე. ღმერთს ყურმილი არ აუღია.
ესაუბრა გვანცა შუბითიძე
INNERGATED invites THECOMMON - კოლაბორაციული ივენთის შესახებ
მიუხედავად იმისა, რომ წლების შემდეგ გერმანელმა არტისტმა თავის ყველა შემოქმედებით იდეას ხორცი შეასხა, მაინც ძნელად თუ გამოიცნობდა ვინმე იმ ტრაექტორიას, რომლითაც David August-ის კარიერა განვითარდა.
საუბარი „მწვანე ალტერნატივის“ დირექტორთან, ნინო გუჯარაიძესთან
სად სრულდება პოეზია, სად იწყება თეატრი? ვერაფერს გეტყვით.
ადამიანი გამოუსწორებელი ხელოვნური ინტელექტია, რომელსაც შეუძლია, დაივიწყოს.
რაც გაინტერესებს, შენც ის ხარ.
მუსიკა რომ მხოლოდ შრომა იყოს, სიკვდილი გაზაფხულივით იქნებოდა.
„ყველაზე კარგი ამბები არის სიზმრებში, სადაც სპონტანურად ხდება რაღაცები.“
სცენარი ჩვენზე, ორ გოგონაზე სოსოს უნდა დაეწერა, მაგრამ არ მინდოდა, ისევ კაცს ელაპარაკა ჩვენზე და, ზოგადად, ქალების პრობლემებზე.
თქვენ ჩემი პოეზია გაინტერესებთ თუ გალაკტიონი?
"წერის დროს მაინტერესებს და მნიშვნელობს ორი საკითხი: ერთი ესაა აბსოლუტურობა, რომ სათქმელი იყოს დამაჯერებელი, გულწრფელი, დავწერო მხოლოდ ის, რაც ახლოსაა ჩემთან, არ მოვიტყუო. მეორეა ემოცია".
ფრაგმენტული ლირიკული ლავირება და შესაბამისი მუსიკალური ჟღერადობა ქმნის „კოლექტივის“ მთავარ ნიშას, პრიმიტიულ ოქსიმორონს - სევდიანი მხიარულება ან პირიქით, მხიარული სევდა.
"არ ვიცი, რაღაც მხრივ მუსიკოსიც არ ვარ. ძალიან ბევრი ეძახის მუსიკოსს საკუთარ თავს და იმათგან ბევრი რამით განვსხვავდები. მუსიკოსობა ხომ არ არის იარლიყი, რომ მივიწებოთ".
25 ივნისს Tbilisi Open Air / AlterVision -ის II დღის მთავარ სცენაზე ბრიტანულმა ინდი ბენდმა alt-J -იმ ქართველი მსმენელისთვის პირველად დაუკრა.
კონფლიქტოლოგი პაატა ზაქარეიშვილი ინტერვიუში გვიყვება, როგორ შეცვალა რუსეთ-უკრაინის ომმა რუსული იმპერიალიზმის ისტორია და რა გავლენა ექნება ამ ომს კავკასიის რეგიონზე.
„ანგელოზთა საკითხავი“ რწმენაზე, სამართლიანობასა და ეკლესიის შიგნით არსებულ მტკივნეულ პრობლემატიკაზე დაწერილი რომანია.
როჯერ მაკ გინტი - ყოველდღიური მშვიდობის ინდიკატორების მეთოდოლოგიის თანაავტორი
პოეზია ყოველთვის უმცირესობის საკითხავი ლიტერატურა იყო. ფუფუნებასავითაა. ერთგვარი დელიკატესია, რომელიც ყველას არ უყვარს, მაგრამ მაინც ძვირად ფასობს
„საინტერესოა, რატომ ეშინია ამდენ ადამიანს არაფრობის. მაგრამ, ალბათ, კიდევ უფრო საინტერესოა, რატომ არ ეშინია ამ მდგომარეობის ზოგიერთ მათგანს”.
„შინდისი“ ერთადერთი ხელოვნების ნაწარმოებია, რომელიც შინდისის ამბავს ასახავს.
ფილოლოგი და მთარგმნელი ლევან ბერძენიშვილი საუბრობს ევრიპიდეს "4 პიესაზე".
ხმა ამბავიცაა და მოყოლის ფორმაც. და რადგანაც ეს ფორმა ხშირად აბსტრაქტულია
ურბანულ სივრცეს არ შეუძლია ახალ ხმებთან წინააღმდეგობის გაწევა.
ხმა ამბავიცაა და მოყოლის ფორმაც.
სტუდიურ გარემოში ჩემთვის ძიების პროცესი უფრო მნიშვნელოვანი გახდა, ვიდრე მუსიკის მოსმენა
მაიკლ პალმერი ერთ-ერთი ყველაზე გავლენიანი ამერიკელი პოეტია.
ავსტრიელი მწერალი, მანფრედ ხობოტი 1947 წელს დაიბადა ვენაში და მის სახელთან დაკავშირებულია ავსტრიული ლიტერატურისა და ავსტრიელ მწერალთა სოციალური მოძრაობისთვის არსებითი მნიშვნელობის მქონე მრავალი პროექტ
ვალჟინა მორტი 1981 წელს მინსკში დაბადებული ბელორუსი პოეტია, რომელიც ამჟამად ცხოვრობს ამერიკის შეერთებულ შტატებში.
ლევ რუბინშტეინი: მეჩვენება, რომ „კარტოთეკის“ ყველა შესაძლებლობა ამოვწურე
ენერგიასა და შთაგონებას ზოგი ღმერთის რწმენიდან იღებს, ზოგი - ათეიზმიდან, ზოგიც - ამა თუ იმ მოწოდებიდან - ყველა დარგის ჩათვლით. მე კი ერთგვარი პოეტური ბიგ-ბენგის მჯერა.
ამ პასუხისმგებლობამ დამამძიმა. ძალიან გამიჭირდა.
ინტერვიუ ფილოლოგთან, ლიტერატურული სახელოსნოს დამფუძნებელთან, მანანა ბეგიაშვილთან
ინტერვიუ რენატე ვინტერთან
წლების განმავლობაში მას იცნობდნენ, როგორც კოლორიტული და გროტესკული ნამუშევრების ავტორს, თუმცა ერთხელაც მერაბ სურვილაძის მხატვრობა სრულიად სხვა სახის პროექტად გადაიქცა: მისი აბსტრაქტული მხატვრობის მთავარი თემა ზედხედი და ჩრდილებია.
ინტერვიუ ლეილა შელიასთან
მე ვეძებ გზებს, რომ დავინახო ქვიარცნობიერება მეინსტრიმ ქვიარესთეტიკის მიღმა.
2021 წელს შესაძლოა MDMA ლეგალურ სამკურნალო საშუალებად აღიარონ.
ხშირად ყველაფერს ვხედავთ ქვეყნის ცენტრიდან, საიდანაც შორი და რთულად გასარჩევია პერიფერიაში არსებული პრობლემა. მე მოვინდომე, ხედვის ეს კუთხე შემეცვალა.
მწერლობა არსებითად განსხვავდება ჟურნალისტიკისაგან. ჟურნალისტი სიტყვის ბატონია, მწერალი კი – მონა.
ჯერ კიდევ ბავშვობიდან მნუსხავდა განადგურება – ხილვა იმისა, როგორ ანადგურებდა რამეს ბუნება.
შენ რომ გაფრენის იდეა გაქვს და მე ამ გაფრენაში გეხმარები, საბოლოოდ, ერთად მივფრინავთ.
დილა განთიადია, მშვიდი, მღელვარე და საშიში. თბილი, თან სუსხიანი, ძვლებამდე რომ აღწევს. სასოწარკვეთილი, თან იმედით სავსე.
ადამიანებს შეუძლიათ უყვარდეთ, ზრუნავდნენ, ჰარმონიაში იყვნენ ვიღაცებთან, მაგრამ, ამავე დროს, ანადგურებდნენ მათ.
სიყალბე არის ზღვარი, რომელსაც არასდროს გადავლახავ, მის მხარეს არ გადავალ.
მინდოდა დამენახა, როგორია აბსურდში ცხოვრება, როგორ ფუნქციონირებენ ადამიანები, და მათი დახმარებით საკუთარ თავს დავკვირვებოდი.
I'm interviewing someone for Indigo, – გახარებულმა ვუთხარი ჩემს აქაურ მეგობრებს.
ხანდახან ძალიანაც საჭიროა ფეხქვეშ მიწა გამოგეცალოს, ეს ახალ შესაძლებლობებს გიხსნის.
ნინო ხარატიშვილი იმ თითზე ჩამოსათვლელ თანამედროვე ქართველი მწერალთაგანია, რომელმაც შეძლო ლოკალური სივრციდან გასვლა და არაქართულ გარემოში თავის დამკვიდრება.
მუსიკა გაჩნდა ჩემს ცხოვრებაში, როგორც იმ ფარისევლობის ალტერნატივა, რაც საზოგადოებაში არსებობს.
„გადამალვა“ შავ-თეთრი წიგნია ფერადი დასასრულით. ამიტომაც ჩამოჰგავს იგი ტალახიანი გუბის თავზე შემომდგარ ცისარტყელას.
მე ვფიქრობ, სიმრავლეში დაკარგვა ყველას და ყველაფერს უწერია.
შენ უნდა იპოვო შენი ხმა. შენ უნდა იყო რეჟისორი, შენ არა ხარ სათვალთვალო კამერა ბანკში.
თარგმანი მით უკეთესია, რაც უფრო არ ჩანს მასში მთარგმნელი.
ერთადერთი სწორი ნაბიჯია, იბრძოლო სისტემის შიგნიდან რეპროგრამირებისთვის.
ერთ-ერთი შთამბეჭდავი ჩემს ცხოვრებაში იყო ის დღე, როდესაც გავიგე, რომ სხვების მსგავსად, მეც უნდა მოვკვდე და ეს დაუშვებელი მეჩვენა.
თითქოს სულ ელიან, რომ თუ ქალი ხარ, ვალდებულიც ხარ, გამოაცხო კარგი ნამცხვარი ბევრად ნაკლები ინგრედიენტით, ვიდრე – კაცმა.
მე ჩემმა შინაგანმა პრაქტიკამ მასწავლა, რომ განსხვავებულს არ უნდა ებრძოლო. რაც უნდა ებრძოლო, ნაგავში გადაუძახო, სიახლე მაინც თავისას გაიტანს. ის მოდის, როგორც მოდის ისტორიის წყალი, განუწყვეტლივ.
საკმარისია ერთი გარღვევა რომელიმე სფეროში და ყველაფერი იცვლება. თუ სიცოცხლის გახანგრძლივებას მოვახერხებთ, მაშინ პლანეტებს შორის მოგზაურობასაც შევძლებთ.
გაოგნებული ვუყურებდი, როგორ ფეთქდებოდა საცდელი ატომური ბომბები წყნარ ოკეანეში. აფეთქების მომენტი – „თრიფის“ ხილვებს ჰგავს.
ინტერვიუ ქართველ რეჟისორთან, ელენე ნავერიანთან
ლიტერატურამ უნდა დასვას დიდი შეკითხვები, მაგრამ არა – უპასუხოს მათ. სულ ესაა.
იცი, რა მგონია ზოგჯერ? რომ მთარგმნელები ნინძებივით არიან. ნინძას არ უნდა ხედავდე, მუღამი ეგაა.
პოეზია შეუძლებელია, იყოს აპოლიტიკური.
ფილმი გულწრფელი, არასწორხაზოვანი და ცოტა კონტროვერსიულია. გადაღებებისას ვცდილობდით ანალიტიკა გამოგვერთო- ინსტინქტები და ემოციები გვაინტერესებდა.
ალექსანდრე ჯეჯელავა: სხვების ცხოვრება რომ შეცვალო, უნდა იყო ცოცხალი, მაგარ რამეებს ლაპარაკობდე და გიჯერებდნენ!
არასდროს არ აღმიქვამს ჩემი გარეგნობა ატრიბუტად და არ ვუყურებ მას, როგორც რამისთვის ხელშემწყობ ან ხელისშემშლელ ფაქტორს.
განსაკუთრებით სასიამოვნო პროცესია თიხაზე მუშაობა. გგონია, რომ პირველსაწყის ხელოვნებასთან უფრო ახლოს ხარ.
დიმიტრი გლუხოვსკიმ თავისი შიშები და ემოციები დღეისთვის ერთ-ერთ ყველაზე საუკეთესო ფანტასტიკურ ტრილოგიად აქცია – "მეტრო 2033", "მეტრო 2034" და "მეტრო 2035"
რუსეთში საზოგადოება ბევრად უფრო ტრადიციული, ნორმატიული და ჩაკეტილი ხდება, ვიდრე 90-იანებში ან 2000-იანებში იყო.
მარიო ვარგას ლიოსას ახალი რომანი "ფრთხილი გმირი" შარშან გამოიცა. შარშანვე გამოვიდა მისი ესეების კრებული "ჩანაწერები კულტურის სიკვდილზე".
სოფო ტაბატაძე - მხატვარი, მულტიმედია არტისტი, რეჟისორი. ცხოვრობს და მუშაობს თბილისსა და ბერლინში
ლევან სონღულაშვილი ახალგაზრდა მხატვარია. მის შესახებ უმრავლესობამ მაშინ გავიგეთ, როდესაც ლევანის ნამუშევარი წელს ნიუ იორკის სოთბის სახლში აღმოჩნდა
ადამიანებს, მეორე დღეს კორპორაციებში კოსტიუმით, ჰალსტუხით რომ უნდა მივიდნენ, წინა ღამით კლუბში ვხედავ გაოფლილებს და „გათრეშილებს“.
სულ: შედეგი
შედეგი არ მოიძებნა, სცადეთ თავიდან
ელ.ფოსტა ან პაროლი არასწორია
გთხოვთ ჩაწეროთ დადასტურების კოდი, რომელიც გამოიგზავნა თქვენს ელ-პოსტის მისამართზე :
უკაცრავად დაფიქსირდა შეცდომა
კოდი გაიგზავნა წარმატებით. გთხოვთ შეამოწმოთ "სპამ" ფოლდერი.
დარჩენილი რაოდენობა: